torsdag, december 06, 2007

Velkommen

Kære bloglæser.

Velkommen på min nye blog, http://www.martinbendtsen.blogspot.dk/.

Her vil du fremover kunne læse mine holdninger til samfundet omkring os - om politik, værdier og hverdagsliv.

Til dem som ikke kender mig endnu, så bør det siges, at jeg er en gut på 19 år, som har været medlem af Socialdemokraterne siden partiets tilbagevenden til oppositionen i 2001. Jeg har været meget aktiv i store dele af den socialdemokratiske bevægelse siden, og holder af, at sidde handling bag ordene.

Jeg bor i Sønderborg og blev student fra Sønderborg Statsskole i 2007. Til sommer flytter jeg til Frederiksberg sammen med min kæreste Lena, hvor jeg starter som finanselev hos Arbejdernes Landsbank i København.

Jeg håber at I vil kigge forbi engang imellem, og skyd endelig løs med kommentarer på min blog.

Hjertelig velkommen.

Martin Bendtsen

Ingen kommentarer: